سهم من...


khaterat

 سهم من از این دنیای بزرگ چیه؟

اصلا سهمی دارم؟

سهم من چیه ؟

 چرا به هرچی دل بستم ازم گرفتی؟

مال کس دیگه بود؟

اگه اون مال من نبود پس چرا دلشو به من داد؟

چرا عاشقش شدم؟

آخه چقدر دیر صاحبش اومد 

درست زمانی که فک میکردم اون از منه اومد و با 

خودش برد اما من چی؟

کسی به من فکر نکرد 

کسی نگفت بعد رفتن عشقش چطوری زندگی کنه

شاید بقیه عاشق نشدن 

یا اگه شدن عشقشون ترکشون نکرده تا منو بفهمن 

یا درکم کنن

یا اصلا از اولش دل به مال مردم نبستن

حالا تو میگی چیکار کنم؟

هرکی ندونه تو خبر داری چقد تا صب 

گریه میکنم تا فقط یکبار دیگه بهم بگه دوسم داره

بگه من عشقشم و فقط با من بمونه

ای خدا یعنی میشه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

NaNaZ
ساعت22:25---24 مرداد 1392
akheiiiiiii asisam

me 18 salame u ji?

shekast khordi???
پاسخ:من 19 سالمه آره بدجور


SHAHIN
ساعت0:22---24 مرداد 1392
=========================
در این دنیا اگر غم هست

صبوری کن خدا هم هست

اگر دشمن کنارت هست

مخور غصه خدا هم هست

اگر فقر و فقیری هست

منال هرگز، خدا هم هست

اگر در عشق فریبی هست

چه غم لیکن خدا هم هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1392 23:15 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§